ماده ۱۵۵ قانون مقررات استخدامی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
پرسنل بازنشستهای که به موجب ماده ۱۰۷ این قانون به خدمت اعاده میگردند از تاریخ اعاده به خدمت حقوق بازنشستگی آنان قطعشده و از حقوق درجه یا رتبه خود و مزایای مستمر مربوطه و مزایای شغلی که در آن انجام وظیفه خواهند کرد استفاده مینمایند و از نظر کلیه امورپرسنلی مانند سایر شاغلین خواهند بود.