ماده ۱۴۷ قانون مقررات استخدامی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
وجوه زیر ماهانه از دریافتی پرسنل کسر میگردد: الف - حق بازنشستگی به میزان ده درصد حقوق ماهانه. ب - حق بیمه پرسنل به میزان یک درصد از حقوق ماهانه. ج - حق بیمه درمانی پرسنل به میزان (۲.۵) برابر ضریب ریالی حقوق به ازای هر نفر که از خدمات درمانی، برخوردار میگردد. د - سهم ماهانه پسانداز پرسنل در صورت تمایل به شرح ذیل: ۱ - در دهه اول خدمت، ماهانه ۱۰۰۰ ریال ۲ - در دهه دوم خدمت، ماهانه ۱۵۰۰ ریال ۳ - از دهه دوم به بعد،ماهانه ۲۰۰۰ ریال