ماده ۱۳۲ قانون مقررات استخدامی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
به محصلینی که قبل از نیل به درجه یا رتبه در بدو استخدام دورههای آموزشی را طی مینمایند ماهانه مبلغی به میزان یک دوم حقوقحاصله از عوامل مذکور در مواد ۱۲۷ و ۱۲۸ و بر اساس رتبه حقوقی مدرک تحصیلی اساس استخدام و سنوات قابل قبول آموزشی آنان تعیین وپرداخت میگردد.