ماده ۲۲۱ قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

اعطاء درجه به پرسنل بر اساس مفاد این فصل حداکثر تا درجه سرتیپ‌دومی با تصویب مقامات ماده ۸۷ این قانون می‌باشد و اعطای‌درجات بالاتر خارج از عوامل و امتیازات این فصل بوده و صرفاً در اختیار فرماندهی کل می‌باشد.