ماده ۴۶ قانون استخدام کشوری
استفاده از بورسهای آموزشی خارج از کشور که به مستخدمین وزارتخانهها و مؤسسات دولتی این قانون تخصیص داده میشود موکولبه موافقت سازمان امور اداری و استخدامی کشور است آییننامه اجرای این ماده توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور تهیه و به تصویب شوراخواهد رسید.